DACE jaarverslag 2020

25 maart 2021 om 12:03 door Communicatie DACE 0 reacties

2020 is een jaar dat we ons waarschijnlijk nog lang zullen heugen. Toch was het ook een dynamisch, interessant en leerzaam jaar voor het DACE netwerk. Een netwerk dat bestaat dankzij de pro deo inzet van vele mensen. Een netwerk dat zichzelf vernieuwd en waar steeds weer nieuwe vrijwilligers, vaak gesteund door hun bedrijf, opstaan.

DACE jaarverslag foto

De contactbijeenkomsten werden in 2020 webinars, die we opnamen vanuit studio’s. Sommige opleidingen leenden zich minder voor online uitvoeringen en werden verplaatst. We hebben met z’n allen onder andere Zoom, Jitsi en Teams ontdekt voor vergaderingen en als bijvangst geleerd dat reizen ons wel erg veel tijd kost. Het enige wat normaal is doorgelopen, is de uitgave van het prijzenboekje en View on Value. Het netwerkelement is waarschijnlijk de grootste, nog niet opgeloste uitdaging, die in 2020 aan ons is gepresenteerd.

Het DACE bestuur, als vertegenwoordigers van ons netwerk, gaat zich in 2021 verder inzetten voor al hetgeen we de afgelopen jaren hebben gedaan en daarmee verder bouwen aan het fundament van DACE. In 2021 gaat de organisatie van het ICEC 2022 World Congress nog meer aandacht vragen.

We willen iedereen bedanken voor hun inzet, belangstelling en energie, die ze hebben gebracht naar DACE, ‘het kennisnetwerk voor Cost Engineers en Value Managers.’

Download het DACE jaarverslag door op onderstaande foto te klikken.

0001 (4)